- Home
- FAQ
FAQ
Nákupy
Jaké jsou možnosti dopravy?
Vaše objednávky posílám přes Zásilkovnu nebo si je můžete osobně vyzvednout.
Posíláte zásilky i do zahraničí?
Nemáme s tím problém, rádi pošleme, ale je nutné se na dopravě do zahraniční dohodnout předem. Zjistit náklady na dopravu.
Jak bude dlouho trvat, než dostanu svůj balíček?
Vzhledem k tomu, že většina produktů je na objednávku a do výroby zasíláme po uhrazení objednávky, tak nejpozději do týdne můžete mít balíček v ruce.
Platby
Zasíláte zboží na dobírku?
Na dobírku zboží neposíláme. Vzhledem k tomu, že vám produkty tvoříme na míru, je třeba uhradit objednávku předem.
Mohu požádat o výměnu zboží?
Pokud se jedná o produkt, který vám nebyl vytvořen na míru, je možné zboží vyměnit.
Objednávky & vrácení zboží
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání objednávky vám přijde email s číslem zásilky u přepravce.
Mohu vrátit zboží?
U produktů u kterých jste si objednali personifikaci, tj. přidali jméno, popisek apod., jste předem informováni, že produkt nelze vrátit.
U digitálních produktů jste také informováni, že produkt nelze vrátit.
U ostatních produktů platí naše obchodní podmínky.